Wajah Baru, Harapan Baru

Ahad, Disember 13, 2009

Assalamua'laikum...

Alhamdulillah, setelah sekian lama saya menyepikan diri, kini Allah telah memberikan kekuatan dan kelapangan untuk saya meluangkan sedikit masa menulis blog ini kembali...

Kini, blog ini telah pun berubah wajah... dengan wajah baru ini, saya berharap agar mendapat harapan baru untuk meneruskan usaha menulis, menyampaikan dan berdakwah melalui medium dan saluran yang saya gunakan selama ini...

Diharap, rakan-rakan sekalian dapat terus memberikan dorongan dan sokongan untuk saya terus berusaha melakukan segala tanggungjawab saya selama ini...

Sokongan dari anda semua, amat saya hargai...

Salam Ukhwah Penuh Kasih Sayang...

4 ulasan:

Maizura Mohd Ederis berkata...

Salam Zaini,

Selamat kembali ke dunia blog. InsyaAllah akan sokong.

sham_arma berkata...

Teruskan usaha anda, kan telah diketahui bahawa 'mata pena lebih tajam dari mata pedang'..moga2 semua idea akan dimanfaatkan untuk masyarakat.

DaLi NaBaWi berkata...

teruskan berbakti untuk mengajar anak2 seni..semoga anda mendapat hidayah ilahi dan ilham2 baru untuk menulis..sesungguhnya Allah jadikan ilmu itu untuk dikongsi dengan semua insan..as salam..

DaLi NaBaWi berkata...

teruskan berbakti untuk mengajar anak2 seni..semoga anda mendapat hidayah ilahi dan ilham2 baru untuk menulis..sesungguhnya Allah jadikan ilmu itu untuk dikongsi dengan semua insan..as salam..