Tahun Baru, Wajah Baru...

Khamis, Januari 19, 2012

Salam...

Blog saya dah berwajah baru... Saja tukar template... Ingatkan nak tanam semangat baru untuk lebih rajin tulis dalam blog ni... Keh keh keh... Ada harapan ke?

Tak tahulah... Kalau rajin, tentu boleh... Tapi kalau rajin pun, sibuk dengan kerja semasa, tak boleh juga...

Entahlah... nanti akan saya carikan masa untuk terus menulis blog ini... saya ingat nak perbanyakkan semula tentang panduan penulisan skrip.... Siapa setuju? Angkat tangan... hahahahaha...

InsyaAllah, nanti saya akan perbanyakkan perkongsian ilmu tentang penulisan skrip dan proposal untuk drama TV ya... Sama-sama kita pelajari...



Selain pasal skrip, saya juga tengah nak cari jalan untuk rajin-rajin menulis kembali karya-karya
yang lain macam cerpen ke... puisi ke... InsyaAllah... Kalau ada masa terluang...

Mudah-mudahan Allah berikan kekuatan untuk semua ini... Amin...



Untuk tambah menarik lagi, selain daripada promosi tentang karya-karya aku kat sini, saya juga nak cuba-cubalah posting tentang topik filem-filem dan drama-drama tempatan... Bukan kritikan ya, tetapi lebih kepada perkongsian ilmu dan mencari kekuatan... Sebab aku memang tak suka kritik karya orang lain... Aku suka puji saja... :p


InsyaAllah aku akan cari lebih banyak ruang untuk menulis dan berkongsi ilmu di sini... Kepada semua pembaca juga, jangan lupa lawat blog syarikat saya ya...

http://zkcpro.blogspot.com

Kat sana saya lebih banyak berkongsi tentang telemovie dan drama yang saya terbitkan sendiri...

Semoga kita semua terus sukses dan maju untuk mencapai matlamat hidup kita...


Sekian, terima kasih....


Salam hormat...

1 ulasan:

conan berkata...

salam..cik zaini kosnin..ingt sy lg?sy prnh tnye awk psl skrip..dan skrg sy msh mnulis skrip lg..cumanya mnulis pstu simpn,tp sy ttp nk jd pnulis skrip..tp sy kurg ykin dgn skrip2 sy,sy cuma bljr kt intrnt je..sy xde pnglmn..:(