Dunia Kesibukan...

Sabtu, Februari 12, 2011

Salam...

Dunia penuh dengan kesibukan... hanya sempat update status kat FB... nak update blog agak tak sempat... Maaf rakan-rakan semua...

Emmm.... apa yang berlaku dari bulan November 2010 smpai skrg ek?

Ok.... 5 November 2010 aku nikah... lps tu 6 & 7 November 2010 aku bersanding...

Apa lagi ek? Lepas tu aku mula berpindah ke KL semula... Ulang alik dari Kedah ke KL...

Emm... Bukan Disember 2010 aku pergi Anugerah skrin, lepas tu aku terus sibuk dgn skrip Tanggang Ayu, emmm... lepas tu apa pula ek... Oh ya, skrip Biarkan Aku Menangis dan Yang Terpuji, serta Oh Fatimah (Fatimah Juling)....

Selain daripada itu, sibuk dengan meeting tele Ram Pom Pom dan drama 18 episod untuk TV Hijrah... Sampai la sekarang ni....

Sibuk juga dengan adik aku kahwin... Ijat 5 Februari hari tu.... Huh... selesai dah....

Dan yang terbaru, aku dah ada syarikat sendiri....

Z K Creative Production Sdn. Bhd.

Ni la syarikat aku...

Boleh layari blognya.... http://zkcpro.blogspot.com

atau pun cari saya di facebook.... Z K Creative Production Sdn. Bhd.

Ok la.... chow dulu...

Salam...

0 ulasan: