Bukan Seorang Yang Pandai...

Ahad, Jun 15, 2008

Salam,

Saya bukanlah seorang yang pandai atau pun memandai-mandai... Cuma kadang kala otak ini ligat berjalan memikirkan macam mana nak terus hidup... Saya selalu teringat akan pesan bapa saya, 'HIDUP INI SEKEJAP SAJA, WALAU PUN IA HANYA SEKEJAP, NAMUN IA AMAT SUKAR SEBENARNYA... TETAPI BIAR PUN SESUKAR MANA PUN HIDUP INI, KITA KENA PASTIKAN SETIAP SAAT YANG BERLALU ITU KITA LALUI DENGAN CARA YANG PALING TERBAIK'...

Sebab itulah saya selalu ingin menjadi yang terbaik meskipun kadang kala saya tidak tahu caranya... Tak kiralah apa pun yang berlaku, yang penting bagi saya saya dapat menikmati hidup ini dengan apa yang buat saya rasa puas... Tetapi sebanyak mana pun kepuasan yang kita cari, sememangnya kita takkan pernah rasa puas... Bukan tidak bersyukur, tetapi biarlah kita bersyukur dengan rasa kepuasan yang semaksimum mungkin...

Tapi entah apa yang saya mengarut ni pun saya tak tahu... Terpulanglah...

Terima Kasih...

Zaini Kosnin (Iniaz, K.)

1 ulasan:

nor berkata...

saya, norisah berasal dari alor star. berminat untuk menulis skrip drama. Ada juga tenguk contoh-contoh skrip tapi ada yang tal faham. Jika en Kosnin sudi berkongsi pengalaman, saya sudi menjadi pelajar.