Hantu Parit Sonto - Astro Warna

Selasa, Januari 24, 2012

Kepala mula serabut... Tengah buat skrip Hantu Parit Sonto... Pening juga nak bagi lawak semaksimum mungkin ni... Saya kena berusaha keras untuk memastikan telemovie Hantu Parit Sonto ni menjadi telemovie komedi yang terlawak abad ini...

Ya Allah, bantulah hamba-Mu ini... Berilah ilham yang terbaik agar hamba-Mu ini dapat menghasilkan karya-karya yang bermutu untuk penonton semua...

Saya sentiasa cuba memberikan hasil yang terbaik bagi setiap karya saya... Untuk semua penonton... Lebih-lebih lagi bila skrip tersebut saya terbitkan sendiri di bawah syarikat saya ZKCPro...

Ini telemovie yang kelima syarikat saya terbitkan... Harap-harap sukses dan mendapat sokongan dari rakan-rakan sekelian...

Sekian, terima kasih...

Salam hormat,

Z K - (Zackay)